marți, octombrie 30, 2007

001 - I hate you!

001 - I hate you!

De ce eu? Te gandesti ca esti alaturi de toti, le simti lipsa, speri sa fie bine si..Ce primesti? Raspunsul e unu foarte simplu: nimic. Nimic, nimic, nimic. Ei bine, de ce? Pentru ca ai fost prea bun cu ei? Oare trebuia sa fii mai
indiferent? Aici apare un sir de intrebari..De ce nimic? De ce eu? De ce sa nu fiu eu? De ce atatea intrebari? De ce ar fii trebuit?
De ce am fost prea bun? De ce ei?
Intrebari fara raspuns..Tot ce a fost e sa trag niste concluzii.
Adica: daca esti indiferent nu ai parte de nimic. Toti din jurul tau par
a fii 'super prieteni' si vor sa te schimbe inapoi. Si
daca esti prea bun toti vor sa fii mai indiferent..Si pana la urma ce e de facut?
...
Nimic.
Eu cred ca tot ce trebuie sa faci e sa ai incredere in tine, si sa fii sigur de ceea ce faci..As
mai completa cu sa nu ai incredere
in nimeni,dar ma abtin..Uneori aici am dreptate, alteori nu..
Asa ca mai bine va urez doar noapte buna si
ganditi'va bine inainte de a face ceva..

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dreptate... dar poate deseori, daca tu cunosti o persoana face-to-face, ea te va lua si te va face cum vrea ea, apoi te poate lua inapoi oricand. In schimb, pe internet, exista ignore si alte rahaturi. Totusi, trebuie oricum sa ai mereu o distana fata de 'prietenii' astia... nu chiar loner s a fii, nuh?

Nelly spunea...

Asta se descopera in timp. Cu timpul ai sa vezi in cine poti sa ai sau nu incredere. Pana acum pot sa zic ca nu am descoperit pe nimeni. Doar cativa 'candidati'. :)

Anonim spunea...

nu renunta la legaturile umane.. nu stiu daca exista ceva mai trist ca un om singur..

(mai aveam de zis dar nu mai am timp acum.. asa ca revin :P )

Anonim spunea...

Nu stiu... poate uneori poti vedea din prima... ce, noi doua am stat sa ne cunoastem..? Am devenit prietene din prima. Exista persoane pe care le vezi din prima, le simti, iar altele pe care, da, trebuie sa le ... observi.