vineri, noiembrie 02, 2007

002 - Why?

002 - Why?

Iar am ajuns in momentele in care stau si ma gandesc si sper ca nu am facut inca o greseala. Oare am ales calea cea buna? Nu cumva am frant iar o inima? Am ranit iar un suflet? Pff..Cine mai stie ce'i bine si ce nu?..Oricum..
O sa vad asta in timp. In prezent, nimic nu poate sa imi dovedeasca daca am gresit ceva. Timpul imi va spune apoi ce am gresit si ce nu.
Dar, sper ca nu am gresit si ca am facut ceva bine. Poate ca nu a mintit..Poate ca trebuia sa incerc..Dar, de ce am ascultat majoritatea?
Aici vine intrebarea de ce? Sunt multe raspunsuri. Si o sa incep cu cel mai important: nu il cunosteam foarte bine.
Si tocmai de asta eu am refuzat, si i'am ascultat pe ceilalti, pe care ii cunosc si au vrut sa ma ajute. Astazi este si maine a fost...

The end..

Un comentariu:

Anonim spunea...

daca tu simti ca ai facut alegerea cea potrivita (motivata chiar de tine de fpatul ca "nu il cunosteai prea bine") nu ai de ce sa te temi sau sa-ti pui intrebari. nu conteaza in mare parte ce spun ceilalti... daca te simti linisita cu ce ai decis, inseamna ca ai decis bine :)